Friday, December 19, 2008

هتعمل إية لو نمت يوم وصحيت بصيت وشفت نفسك في المرايا بكيت





هتعمل ايه لو نمت يوم وصحيت ...بصيت
وشوفت نفسك فى المرايا بكيت
جواك سؤال تصرخ تقول انا مين ... انا مين
انا زى ما انا ولا اتقسمت اتنين


قول ياللى فى المرايا


فهمنى ايه الحكاية فرحان ... تعبان ... مرتاح
لما حاجات كتير ف حياتنا اتسببت فى حيرتنا
وادينا عايشين راضيين ... جايين ورايحين
هتعمل ايه لو نمت يوم وصحيت ... ولاقيت
اقرب ماليك فى الدنيا مش حواليك
هوه انت مين اللى عمل كدا فيك ... كدا فيك
مش انت ولا فى حد غمى عينيك


قول ياللى فى المرايا


فهمنى ايه الحكاية فرحان ... تعبان ... مرتاح
لما حاجات كتير ف حياتنا اتسببت فى حيرتنا
وادينا عايشين راضيين ... جايين ورايحين


.......................................................


بكاء القلــــم


هتعمل ايه لو نمت يوم وصحيت بصيت وشفت نفسك في المرايا بكيت جواك سؤال تصرخ تقول انا مين

انا مين

انا مين

يايــــــــــــسوع انا مين ليه خلقتنا نتعذب ونعيش حياري ونبقي في دنيا غير الدنيا نعيش واحنا ميتين نتنفس واحنا مخنوقين فرحانين وجوانا زعلانين قولي يارب ليه اعيش كده وفين وجودك وقوتك لما تسبنا نعيش كده
مش انت برده الي خلقتنا علي ايه طيب هتقولنا انتوا مدانين محنا قبلناك وجينا وعرفناك يبقي علي مين الدينونة مهما مقبلونيش في الايمان مسابونيش طب اعمل ايه قولي يارب اعمل ايه ؟
صلاه صليت بكاء وبكيت حياه ومافي يوم ماعدا عليا الا وبكيت قولي يارب اعمل ايه اعيش بنصين واحد معاك والتاني في المرايا ولا بس اعمل ايه اعمل ايه
لو كنا احنا متنصرين وعلي كنيستك متطفلين طيب بس ليه جبتني وعلي كلامك قلت امين

ليه يارب ليه


بكـــــاء القلم

No comments: